Thursday , September 29 2016
Home / Dunia Artis / Sekitar Majlis Resepsi Watie dan Aza Elite bersama pasangan (10 gambar)

Sekitar Majlis Resepsi Watie dan Aza Elite bersama pasangan (10 gambar)

Kedua teman rapat telah menjalankan majlis resepsi ini bersama-sama. Watie Elite bersama pasangannya, Joey dan Azza Elite bersama pasangannye, Azlan. Majlis ini telah diadakan di Bangi, Selangor. Turut kelihatan rakan-rakan kumpulan Elite seperti Sasha Saidan. Lagi gambar after the jump.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

12 comments

  1. Baguslah Jimat banyak

  2. Hiroshima Nagasaki

    pengantin basi…anyway, semoga bahgia….

  3. flower girl sumer btudung, pengantin je yg hadoooo

  4. mmmmm xpelah…dorg ni mmg kmcing….jimt pun jimat….wat srentak…anyway congrassss

  5. Semoga berkekalan ke hujung usia…. Penat deh, bercerai-berai…

  6. kalau aku dapat si watie nih!!!! pergh!!! kembar 7 aku bagi!!!

  7. maaf lah watie azza..seri kamoooo tiada sudahhhh…..nak2 si azza…perghhhhhhhhhhhhhh maaf cakap..cm nenek je muka aku tgk….mgkin mata aku ni terlebey suda kot…hiks…..c joey la..adusssssssssss..klako aku tgk..agak nyer watie azza ni syok kot sik nikah kawen cerai kan…..kesiannnnnnnn pulak tgk nyer…nk wat cemane…dh takdir..ni naik pelamin sama2..sok isok jgn berceraiiiii pun sma2 gek ek….uhuk…jgn seNTAp…..

  8. ..tamparan wanita….ku dalam trauma…a arrr arrrrr……elite…..sume kes sama,,kawen nikah cerai…kawen nikah,,,uhuks…..

  9. Watie nampak mcm pakai bengkung ek.. keras je badan tu

  10. ala sayang la mekap azza menampakkan dia tua..padahal dia kan pengantin lagi baru dr watie..watie nmpak cun dan seperti pengantin baru…tahniah! suka dgn elite… 😉

  11. Minah tonggeng.

    Malu jugak buat majlis besar 2 especially joey tu. Siap pegang anak yg dah bujang.entahlah aku tengok joey tu dah tak sajak lagi pakai baju pengantin. Termasuklah watie n azza. Kah kah kah .nak wat cam mane kan .nasib 2 .

counter statistics