Sunday , December 4 2016
Home / Dunia Artis / Sekitar pembikinan filem Mael Lambong (6 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

6-julia-ziegler-kahwin-mediamalaya

Julia Ziegler Kahwin Jurutera Januari 2017 (6 Gambar)

Untung badan jadi artis. Pelakon Julia Ziegler akan menamatkan zaman bujangnya dengan bakal menikahi seorang ...

12 comments

  1. ape la kankang mcm tu..gilerr

  2. die nk buat aksi gaduh la tu.. aduiyaiii… tu kangkang depan, bkan tepi, kalo tepi lain la citer.. ala2 chopping kick.

  3. jangan banyak bunyik boleh tak.. tenguk jer cerita nye nanti bila dah siap.

  4. ahmad idham pengarah.. x hingin tngok dah

  5. ceh ah chai xde ke?? mael lambung nak wat pee…

  6. kangkangnye..tak koyak ke?

  7. wei itu ke rosie tiger tu!! hahahahahah

  8. lawonye la juliana evans ni…

  9. juliana evans tak cukup flexible.

  10. sayang betullah citer ni ahamd idham yg buat..mesti jadi citer sampah..takde nilai artistik..pastu zizan dgn johan belakon movie tak kelakar..nampak sgt dibuat2 ..buat muka senget2 lah tahpape..tu suma sbb pengarah pon takde ilmu punya..diorang kalau jadi artis tv lagi best..kalau citer ni mamat khalid buat mesti lawak lain dari yg lain.

  11. habisla… rosak… rosak… ahmad idham kang kong jadi pengarah…

counter statistics