Thursday , April 24 2014
Home / Gossip Panas / Seksinya Linda Jasmin

Seksinya Linda Jasmin

Kerap kali kita lihat Linda Jasmin berpakaian yang menampakkan buah dadanya yang gebu cuma tidak kesempatan untuk mengambil gambar ketika itu berlaku. Gambar lain bakal menyusul kemudian. Jangan lupa melanggan Media Malaya, hanya yang terbaik untuk anda.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

11 comments

  1. mata laki tu tgk mana tu?

  2. huh…rasa sedap pulak bila tengok…

  3. wOOOW!!!!

  4. she's a malay,eurasian,muslim,chinese or what?

  5. Hui kalau dah baka minah saleh ni memang bes le gebunya, sape la suami dia ni untong betol. Tapi aku rasa la si linda ni layak kawin dengan mat saleh jugak, sebab kena cari awang besar. Barulah padan dengan kegebuan dia ni. Melayu ke laki dia hah?

  6. laki dulu melayu.. skrg ni solo baliklah..

  7. Tengok nenen ke?

    X abis2 la korang ni..ngucap2…

  8. aik……..kluakan aje kesemuenye bg tersembol..ader pulak tutup2 skit..

  9. amboi pakai baju macam tu..dia ni islam ke ape…kesian que haidar dapat isteri macam ni

counter statistics