Saturday , June 24 2017
Home / Gossip Panas / Selebriti beragama Islam menyambut Hari Krismas (13 Gambar)

Selebriti beragama Islam menyambut Hari Krismas (13 Gambar)

Hmm apa nak jadi ni selebriti beragama Islam tapi menyambut perayaan Krismas. Antaranya ialah Azwan Ali, Nurul, Noniswara, Zahida Rafik, Marion Caunter, Azah Aziz, Shasha Saidin, Siti Saleha, Zubir Gemok & anak Sofea Jane.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Aksi Nedim Nazri cium Nora Danish di atas pelamin dikecam peminat

Kami rasa ini antara majlis perkahwinan artis paling kontroversi tahun ini. Majlis perkahwinan Nora Danish ...

8 comments

  1. hahaha.. nice.. siap ade pokok lagi.. dorg ni ala2 poyo mat saleh la konon.. perasan.. yg last tu anak sofea jean? cantik perangai.. kecik2 da pandai buat f**k. Zubir gemok tu sesuai jadi santa terus.. gemok!

  2. Bodo ..mn bleh org islam smbut krimas..giler n bangang

  3. ini semua jahil..

  4. Siannye….islam pd ic je

  5. suruh pakai tudung…belum terbuka hati…belum dapat hidayah….
    tapi bila pakai topi santa claus????

  6. Tak salah rasanya, kita kan satu Malaysia. Sekadar berkunjung ke rumah saudara atau rakan dan tangkap gambar, itu je.

  7. yg haram tetap haram walau pun 1 malaysia…org islam haram sambut perayaan agama lain…seolah2 kita menyokong/setuju kekufuran agama bkan islam

  8. Kangkung thinking….idiot

counter statistics