Monday , December 5 2016
Home / Gossip Panas / Selepas Bercerai: Norman Hakim Botak

Selepas Bercerai: Norman Hakim Botak

norman-hakim-botak1

Norman Hakim cuba menarik hati pembaca dan peminatnya dengan membuat kejutan apabila membotakkan kepala selepas selesai proses penceraiannya dengan bekas isteri’nya, Abby Abadi.

Perubahan secara tiba-tiba beliau ini ada baiknya atau sekadar mengaburi mata pembaca selepas ada gossip mengatakan Abby mabuk bersama teman baru semasa isu perceraian masih dalam proses mahkamah.

Lagi gambar menyusul

norman-hakim-botak

Tindakan beliau yang tiba-tiba bertukar menjadi watak baik bersembahyang dan berdoa kesejahteraan bekas isterinya juga seolah-olah cuba mengaburi cerita sensasi beliau di’tangkap khalwat bersama pelakon baru, Memey Suhaiza di pejabatnya 2 bulan yang lepas. Kenyataan Norman yang bercanggah dengan pegawai dari JAIS ketika itu yang mengatakan dia hanya berseluar ‘boxer’ ketika ditangkap.

norman-botak2

Sumber: Norman masih teringat Abby (myMetro)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

12 comments

  1. Bayar nazar gamaknya

  2. NH leh jdi plakon llaki trbalik yg trbaik!!!

  3. tolong laaa…dah insaf ke? heloo en norman oii….org dah tak eran la taktik kabur kan mata or lain nie…konon mendoakan bekas isteri…ko tu doa moga pas ni idup lebih berkat jgn asyik nak enjoy jerk bila dah kena tangkap baru nak ingat tinggi rendah langit…

    Lagi satu nasib baik tak dpt masuk talian WHI 30 Dis tu ari…klu tak dah kena dah ko….musabahah konon….pandai engko berkata-kata ek. klu sekali xper, ni 2 kali ko buat abby tu…jangan keberet…ha ko kata ko ada imaginasi terbalik kan apa kata org…oii kata-kata aku ni bukan dari sudut positive tuk ko…pas ni standby la dpt watak gigolo..

  4. heloo…aku dh penat tgk muka setan ni kt tv la….bercakap pandai…dalam galaxy tv9, konon anngap apa yg terjadi sbg metafora…kepala hotak engkau yg botak tu…benci aku…kepala botak pakai pulak baju putih…btl2 mcm jantan siallllll…marah betul aku ni..

  5. memang sial betul lelaki ni…menyampah betul aku…pas faradia dgn mimie pula gatal nak mampus….

  6. padan muka itula marah mak abby abadi lagi abby kutuk luuuuuu la norman botak licinn sangat licinnnnnnnnnnnnnn

  7. hello ingat saya tak tengok media malaya ke norman is nooooooooooooooooooooooo fuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  8. setan tullllllllll la lelaki menyampah gatal sangat kat memey abby cerai kau laaaaa bodoh

counter statistics