Saturday , December 3 2016
Home / Gossip Panas / Sharifah Aini vs S. Atan

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

11 comments

  1. Entah x tau siapa benar siapa salah hanya mereka berdua sahaja yang tau

  2. betol2…carilah ketenangan dlm kehidupan yg singkat ni..peace!

  3. macam2 macam hal derang ni..huhuhuhu

  4. hheh…dgr kabo nye kak pah dah halalkan RM83K tuh,,,, hmmm takut gak erk dia bile S Atan nk lawan blk. tatau aa sapa btul tp kak pah, alang dah menyeluk pekasam, bio le smpi ke pangkal lengan. sok2 klu duit tu dpt, klu xmo dermakan je, nk bg aku pun no hal…aku pun dah nk kena saman nih…bulan 9 ni naik court huhuhuhu…sedey ooo

  5. IMO, punca asalnya S. Aini tak puas hati dengan keje S. Atan.. tu je.. mungkin tak kena dengan jiwa seorang diva seperti S. Aini

    Sepatutnya S. Aini meluahkan ketidakpuashatian tu kepada S. Atan. Bukannya gi hebah satu dunia. Kecuali la kalau dah berwacana, dah berdebat tapi S. Atan tak nak terima.. ha baru lah boleh heboh satu alam semesta

counter statistics