Sunday , April 20 2014
Home / Gossip Panas / Sharifah Sakinah gemar tayang gambar seksi bersenam di Insta (8 Gambar)

Sharifah Sakinah gemar tayang gambar seksi bersenam di Insta (8 Gambar)

Timbul kontroversi lagi apabila Sharifah Sakinah, pelakon gila-gila yang kerap meraban dengan videonya di Keek kerap memuat naik gambarnya berpakaian sport ke gym yang dianggap peminat sebagai seksi. Gambar tersebut menimbulkan rasa kurang selesa peminat memandangkan dia merupakan seorang selebriti yang beragama Islam dan mendapat kritikan yang hebat di ruangan komen di gambar tersebut. Gambar penuh selepas ini.

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

12 comments

  1. eeeuuwww… tiak basah.. sape lah jadi mangsa tolong tangkap kn gambar ni.. kesian

  2. Pompan bodo..xde maruah..puiiihh

  3. Dah lama esok dia taubat jadi mcm anak yusof haslam..buat god god join UAI…hahah duniawi duniawi

  4. Sedap untuk dikongkek..

  5. sedap kalau kena lipat ni….

  6. Bukan lawa pun die ni klu tgok live.

  7. Gambo edit blehla..puiiihh

  8. Lipat kajang kot lagi sdap,tak pun buat sate kajang,bila la nak tutup aurat kiamat ntah bile2

  9. best nye klo ade bdn cam gituh

  10. puteri hang li po

    die nie bleh geng dgn nabila huda wakkakka

  11. Klu dia ni adik atau kakak korang….agak korang akan cakap mcm ni x? Islam itu bersaudara…doakan lebih baik dari kecam

Leave a Reply

counter statistics