Tuesday , April 25 2017
Home / Gossip Panas / Sharifah Shawati seksi lah

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Adakah lelaki dalam gambar ini kekasih Fasha Sandha?

Fasha Sandha telah mengakui kepada media bahawa dia kini sedang berkenal rapat dengan seorang jejaka ...

15 comments

  1. cun nya….

  2. kenapa mata lebam tu….???

  3. die ni mmg aku xsuke pn..poyo je..ckp pn kontrol gle je dlm gadis melayu..haha..kt utan pn nk pki lawo2..tahpepe..haha..konon jg penampilan..tp tgk tmpt la..hahaah

  4. dr dolu2 lai dia ni mmg seksi… masa tu bace brita kat RTM… bese aa org cantik..

  5. lihat kedut di ketiaknya?hahahaha

  6. lawa make up

  7. inilah manusia…..mana tak peserta out ?
    kalau dah pengacara pun macam nie….
    haru biru dunia dibuatnya…..
    ini kedutan tanda dah tua….

  8. Geliiii weh ketiak kedut.

  9. sekeping je?

  10. aku suka gak tngok ktiak kendur ni..

counter statistics