Saturday , May 30 2020

Sharifah Sofea dah nak kahwin, mendada gitu

1

Ishx3 Sharifah Sofia ni, dah nak kawin tapi posing ketika bergambar mendada gitu. Nasib baiklah dia pakai baju kurung kan, kalau pakai yang seksi sikit (macam gambar yang ni dan yang ni) ,pasti meleler air liuh komentar-komentar lelaki di Media Malaya ni. Wahaha!

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

PU Abu dikecam kerana bermain TikTok

Siapa sangka pendakwah bebas seperti Pencetus Ummah Abu (PU Abu) di kalangan manusia yang terjebak …

7 comments

  1. sooo bulat…

    tak sia2 laki dia dpt nyonyot

  2. dia mmg besau tang situ..kata pun mix..

  3. Tak heran langsung

  4. mmg die punyer beso pn..xmalu ..pastu pki seksi..tah2 suntik..uhu

  5. eeiiiii…. tol aaa seksi, tu baru pakai baju kurung hehehe… tau aaa 'aset' baeek punye tp xyah aa over tayang, simpan kat hubby dah le

  6. dy ney aq baru tau dy dek bradek dgn syed adney goalkeeper muda malaysia lahir dekat liverpool

  7. org msia cam lahanat

    Pencarian yang dikongsi:
    syarifah sofea seksi
    gambar payudara sharifah sofea
    payudara sharifah sofea
    buah dada sharifah sofea
    sharifah sofea buah dada
    gambar buah dada sharifah sofea
    sharifah sofea payudara
    awek baju kurung
    gambar sharifah sofea seksi
    Payudara Sharifah sofia
    Related posts:hahahahaha

counter statistics