Wednesday , September 28 2016
Home / Dunia Artis / Sharifah Sofea kini bertudung (5 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

31 comments

  1. Pelik ar sekarang ni makin ramai artis bertudung. Cam ade yang tak kena jek. <— what do u mean by cam ade tak kene jek? perkara baik tak perlu dipersoalkan..

    • Audrey Hepburn

      pemakaian tudung ni mcm dah 'overrated'. pada aku, berubah itu ikhlas kerana Allah, dan dalam diam-diam. itu hanya pendapatku yg tidak seberapa.

    • pakai tudung po nk pelik kah?????soal perangai buruk @baik ..serah je pd allah…pe kite nk pikir2,,,baik kite muhasabahkan diri kite dlu wokey……

  2. cara tudung yg semacam je

    • alamak dye nii..janji bertudung sudahla..sekurang2 pade dy pun dy bertudung..apa la nk kepoh sgt…….
      bt baik nk dtgur apath bt salah…bio la dy nk mcm ne..skrgnye ad jgk niatnye nk makey tdung…dri x pki.trbukak tyg sne sni.

  3. yg penting tutup aurat…kalau bertudung tapi aurat tak tutup pun x guna jugak…..

    • Alaaaaaa…lepas ni susah lah nak tgk buah nangka kembar dia tu!! Selama ni leh share skrg laki dia tgk sorang2..sharing kan loving?! Dia ni selalu buat aku teringat pd awek2 aku dulu2..semue mrk de pe yg dia de…garde SUPER XXL, barang terjojol2 mcm nak terkeluar baju…msa dia lum kawen lagi mcm dah kawen anak 3…lelerrrrr je tgk. Hrap ikhlas lah bertudung demi Allah bukan kerana fesyen.

  4. xkene amende,,org yang xpakai tdg tu amende xkne..org berhijrak kau nk hairan knape?xpaham manusia skang!!

  5. syukur…

  6. syukur

  7. sebok sgt nak kondem orang apaha ntah. bagusla artis2 ni sume nak bertudung. kite patut mendoakan diorang jadi lebih baik, bukan nak bersyakwasangka.

  8. Sungguh pelik arr manusia nih boley pelik akan perkara yang memang dituntut agama…lg pelik ramai wanita semakin seksi walaupn kita nih umat akhir zaman…cam nk kena jer dari Pencipta!

  9. bila org tak paham hukum nak sembang… hahahahaahhahaha. dunia. dunia.

  10. perkara baik kena persoalkan kalau tak kena gayanya. 🙂

  11. perubahan yang dibuat mestilah untuk mendapat keredhaan alalh bukannya dibuat-buat atau kerana terpaksa.. kalau benarlah nak bertaubat ikut cara yang sebenar.. bukan pakat ambik yang kena pada kita dan buang kalau ia tak kena pada kita.. fikir-fikirkan lah.. jom terjah blog aku

    • alahai,siapalah kite nak judge seseorg yg menuju ke arah KEBAIKAN tu dibuat2 atau tak..takpe la berdikit-dikit,lama2 sempurna la,macam wardina..kalau dipakainya purdah terus pun kena kondem,apa pun xboleh..

    • sedangkan perintah menutup aurat tu dh diturunkn berkurun, nak/tak,paksa/rela memang WAJIB tutup.

  12. betul la..katrina memang bertaubat last2..dia ingin menjadi spt nur amina….

  13. Kelakar korang ni.niat bertudung pun dikata cukup bagus? Perempuan wajib tutup aurat,end of story.kalau takat pakai selendang,leher nampak,anak rambut nampak,dikatakan tutup aurat?bak kata UAI,pakaila baldi sekalipun,asalkan tutup AURAT!

  14. alhamdulillah..

  15. tudung pe leher nmpk..poordahhh..pki btl2 laa..pastu nnt mst ade org bekap ckp biarlah die pelan2 pki tudung..ekleh..ayat cmtu cm asing plak bg korang dgn tudung ek..ngokngek

  16. admin mediamalaysia cara tulis bod*h bang*ng piang.. orang nak berubah cari baik pun salah, admin ni kafir ke ? sekurang nya ko doakanla baik2 untuk yg nak berhjjrah. ikhlas ke tak, lu boleh tgk isi hati dia ke, ada ke tulis perkataan "PELIK" .. bo*o la ko ni admin. aku tak heran pun admin mediamalaya yg tulis berita cm ni tgk lah website , semua gosip bagai.. kah kah../

  17. Media Malaya Bodoh

    woi ko ni bangang ke apa? menutup aurat tu kan wajib dalam islam. nak pelik apa nya?

  18. oyeke??

counter statistics