Tuesday , September 27 2016
Home / Gossip Panas / Sharifah Sofea: Pamela Anderson Malaysia

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

18 comments

  1. SS @ Lana = Pamela A? Rsanya SS lgi 'tepat kut .. hee..

  2. walaweh…manyak tegap loo.lagi latok suke…

  3. cuci mata…hehe
    banyakkan lagi entry2 camni yer… 😛

  4. setan punya pompuan.Asyik nak tayang body je.

  5. biarlah dia..agaknya dia mmg suka tayang2 body mantap dia..
    lagi la dia suka kalo kene isap..perghhh walaweh!!!muahahhaha

  6. lawa? mmg lawa….tapi dah 'lunyai'…hahahahah…apa la..no more value

  7. alaaa, ini mcm pamela nye sambal ( puting) je pun.. x de besar sgt, but good try.. aaa next..

  8. Tayang body ke? Tak sexy sangat pun… Tapi kan orang kalau dah badan tu montoks, tak tayang body pun orang cakap tayang body… Dah aset tu tertonjol, nak buat macamana?

  9. mama, nak nenen! hihihi

  10. isap tetek sofea.. isap tetek dier…..

  11. uih besarnyer tetek dier
    xmalu ker kak pah oi
    klu dapat ramas nie mmg ler best sesangat

  12. hooo tetek besar
    😀

  13. akuu dh puas daa dgn betina ni bape kali dia dah kena pancut dgn aku dah.
    dh lunyai aku kejakan pun…:D

    • klu korang nk tau aku yg pecah kan dara dia menangis kena sontot dgn aku.
      apapun aku ttp daa rabakkn puki dia oops soryy sofia.:D

  14. akuu dh puas daa dgn betina ni bape kali dia dah kena pancut dgn aku dah.

  15. cipap dh lebam dh aku kejakan dh prnah ngandung pun hasil benih aku….

counter statistics