Sunday , September 25 2016
Home / Gossip Panas / Sharnaaz Ahmad lamar Shila Amzah untuk berkahwin pulak?

Sharnaaz Ahmad lamar Shila Amzah untuk berkahwin pulak?

shilatwit

LOL ape kes? Mungkin itu pertanyaan semua orang. Apakah drama ini semue? Ini bukan drama tetapi realiti seperti yang di twit oleh Shila sendiri. Menurut laporan berita dari GUA Portal, Shila Amzah mengaku di lamar Sharnaaz bahawa mereka akan berkahwin tidak lama lagi. Namun apabila meminta ulasan daripada ibu Shila sendiri, beliau hanya menolak untuk memberi sebarang komen.

Menariknya selepas sejam twit itu dikeluarkan, di dapati Shila telah memadam twit tersebut. Apekah ini semue? Oh Shila, jangan terlalu ikut hati mu. Tak tengok Istanbul Aku Datang kah? Kamu lebih mulia dan tidak layak menerima lelaki yang kerap memaki pasangannye ittew sebagai teman hidupnye. Mari kite panaskan situasi, adakah benar Sharnaaz bukan seorang yang panas baran?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

04-fizie-hot-fm-mangsa-bogel-mediamalaya

Mangsa penyebaran gambar bogel seterusnya, Fizie Hot FM? (5 Gambar)

Bulan ni macam bulan viral gambar bogel artis pula. Selepas cerita gambar bogel Idris Khan ...

19 comments

  1. kehkehkeh..kutokla lg musalman..br meletop..wakakakak

  2. Sharnaaz dayus. ingat badan besar leh suke2 panas baran dgn awek. pick your own size la idiot

  3. Hohoho…khwin je cpat2.. Asalkn korang bhagia.. 🙂

  4. gila la sharnaaz ni.

  5. silap besarla klu ko shila kawin ngan sharnaz..aku ni kawan lama sharnaz kt kolej dulu.. aku kenal sgat prangai die..die memang panas baran..tolongla jgn iku sgt rasa cinta ko tu, nanti ko akan menyesal x sudah…carila orang lain, sharnaz x layak..die memang kaki pukul!!!klu x caye tya die, budak kokej panggil die slash kan..tu nama pemes die!!!

  6. Shila, shila … Ko suruh orang pray untuk ko, tapi kau yang prey kan diri ko sendiri. Memang papadom. Nasib ko lah Manisah oi! Masak dari hati, masak dengan iman…"

  7. kalau da kawin jadi gyle talak si sharnaaz nie..takotnye aku..ko tak takot ke shila ??huhu

  8. Mslh nyer skrg..maybe si lelaki wont let go this girl. Coz she rich now doh..
    So.. sape nak lepas kan lubok emasss…
    pikir sendiri laaa shiela ooooii
    Cinta ati saya kononyerrr..

  9. Perempuan kalo dh cinta sblm kawin mmg buta mata buta hati..Syg punya psl katakn.Ckp byk pun bkn nak dgr. Biar dia rasa lps kawin pas tue baru dia tahu terlajak perahu bole diundur, terlajak perbuatan tanggung sendirilah…

  10. aku ni xla minat si shiela ni,tp ble kes panas baran ni,aku sarankan ko pk la byk2 x…skrg ye la cinta,janji akn berubah…xde maknanye!…klu nk berubah skrg,bkn dah khwn!…kesian aku tgk org yg jd mangsa cinta ni…buta cinta sbb iman aku xpersoal kan,tp buta cinta sbb nafsu,di sndr yg akn merana…

  11. Sharnaaz Ahmad = Ike Turner!!!!! Leave b4 it's too late Shila. Fikirlah masak2 b4 nak kawin dgn c panas baran tu. Plsss..

  12. PPPOOOOONNNNNGGGGGAAAAAAAA

  13. saya minat shila tapi xminat shanaz..apepn semoga dorg bahagia..

  14. Biarlah dia nak kawen, rasa dulu manis nya ber kawen….. Lps tu, review perkahwinan tu, bole teruskan tau tidak….

  15. shanaz = pepe real madrid?

  16. BUDUH……..

  17. Fikir masak2 shila…..syg masa depan….

  18. mcm mana la si shila boleh terima mamat yg panaz baran..twitter di hack konon.. cit podah penipu..

  19. biar la.. dh dia nak trima si sharnazz seadanya .. hti klau da cnta, pnas baran pn ssorng, ttap trima nye….

counter statistics