Monday , December 5 2016
Home / Dunia Artis / Shila Amzah dan Sharnaaz mengaku bercinta

Shila Amzah dan Sharnaaz mengaku bercinta

Shila Amzah dan Sharnaaz kini secara officially mengaku bercinta ketika temubual mStar di pelancaran slot terbaru TV9, 9X pada hari Khamis yang lepas.

Mereka mula berkawan sejak pertama kali bertemu pada dua tahun lalu di sebuah sesi fotografi sebuah majalah hiburan dan mula keluar bersama lima bulan yang lalu. Mengenai perancangan perkahwinan, mereka enggan tergesa-gesa dan masih dalam proses mengenali hati budi.

Klik sini untuk baca koleksi entri kami berkaitan Shila Amzah.

Sumber dipetik: mStar Online

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

17 comments

  1. lolololo

  2. ssssasasa

  3. Aku x ske lgsg shila ni..gedik je lbh..bdn dh rope org da kawen je..kembang semcm kalo tgk btl2..gmbbo byk edit je lbh..hahaha..

  4. hanya mmebri teguran berhemah..masih mengenal hati budi, mengapa sudah berpegangan tgn? Kn masih belum mnjadi suami dan isteri..lebih baik hanya bergambar bersebelahan shj..he

  5. uwaaauu …nang antapp …..

  6. kucinghitamkakipanjang

    lorrhhh.. berpegang tangan bagai.. ingatkan pengumuman nk kawen td.. rupenya bru bercinta…. btw nape muka shila tu xcantik? mungkin sisi amek gambar ni x btol…..

  7. tu dia.. nak bagitau bercinta pun siap pegang2 tangan, peluk2 bagai. bangga la mak bapak shila kan. bakat tak seberapa sangat. harap2 cerita macam ni jelah nak bagi laku

  8. lancau ko nanyi tgk sedap x sore ko tu yong puiihhh
    hahahahah

  9. Hurm…ye bercinta, tapi better keep it to yourself aje la. Showing off too much, takut malu besar dikemudian hari. Dosa itu sudah pasti. Bapak si perempuan merelakan anak perempuan menarik dirinya ke neraka. Nauzubillah…

  10. heyy shila amzah ko tak payah bercinta dgan mamat bangkai ni………………………….mamat bangkai ni……… muke jerr hensom tapi hati busukk buat ape mamat mamat mamat bangkai yang tak berguna

  11. shila amzah sangat cantikkk dan bergaya……………..i love you shila amzahhhhhhhhhhh hahaha

  12. sharnaaz ahmad memang seorang lelaki yang panas baran ''serammm ni…………….. ehh lu tak hensom lah beb lu bolehh belah lah sharnaaz ahmad

  13. shilah amzah comel korang jeles ekh

counter statistics