Monday , September 26 2016
Home / Dunia Artis / Shila Amzah dikecam peminat kerana upload gambar badan (4 Gambar)

Shila Amzah dikecam peminat kerana upload gambar badan (4 Gambar)

shilabadan1

Gara-gara bersemangat untuk berkongsi gambarnya dengan hobi terbarunya iaitu bersenam, Shila terlupa bahawa ramai dikalangan peminatnya merupakan orang Islam. Dek kerana memuat naik gambar bentuk badannya itu, peminat bertindak agresif dengan mengutuk gambar-gambar tersebut sehinggakan Shila membuang gambar-gambartersebut daripada akaunnya. Gambar penuh selepas ini.

shilabadan2

shilabadan3

shilabadan4

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

zila-seeron-khairul-smule-bersama-mediamalaya

Zila Seeron kembali karaoke Smule dengan skandal dalam kereta?

Baru-baru ini, Zila Seeron baru sahaja muncul dalam satu rancangan A.M Live. Di dalam video ...

7 comments

  1. Komen orang yang mendefend Shila give me a cancer.
    My recent post Anjing Selamatkan Bayi Perempuan Yang Dibuang

  2. Tak stim lgsg aku tgk dada yg lepe ni

  3. @bella_dee, tak ada sapa perfect dalam dunia ni. Tapi apalah salahnya kalau kita saling menasihati? Shila tu dah bertudung, memanglah tak elok kalau dia post pic macam tu.
    aku nak komen kat orang yg backing dia, boleh?

  4. Apalah orang nak bersukan pun nak komen tak masuk akal…

  5. makin canggih teknologi skrg, makin dungu otak org yg menggunakan teknologi…post benda yg tak masuk akal pon ada….fikir dulu sebelum buat, skrg terbalik.. buat dulu baru nak fikir..samdol

counter statistics