Saturday , December 3 2016
Home / Dunia Artis / Shout! Awards 2012 dari Instagram selebriti Malaysia (11 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

6-julia-ziegler-kahwin-mediamalaya

Julia Ziegler Kahwin Jurutera Januari 2017 (6 Gambar)

Untung badan jadi artis. Pelakon Julia Ziegler akan menamatkan zaman bujangnya dengan bakal menikahi seorang ...

18 comments

  1. pelbagai gaya..

  2. yang sedihnya….mostly are muslim and 'forget' to perform solah…..
    sgt sedih….

  3. pakaian tak serupa muslim ……sedey nengok artis2 ni..

  4. kebanyakan yg bepakaian xsemenggah ni adalah golongan isteri…sian para suami dowg nk menanggung dosa…

  5. biasalah tu ARTIS MALAYSIA… mana ada yang TERBAIK…. yang JAHANAM banyak….. perosak agama….

  6. laki derg bg pakai gitu…terime jela akibat..

  7. wow!!! mavelesnyeee…..mmg jahanammm!!!!

  8. Sepesis yg tak ingat ada akhirat…semoga berubah sebelum terlambat..

  9. lututttttt sumer berkerepot…..

  10. artis melayu jer semuanye…entah la

  11. diorang ni tak cukup duit, itu sebab pakai baju yg tak cukup kain..

  12. Tengok fazura, At least takde la terdedah mane. Noh simple je. sliper je. Aisyah sinclair tu dah pehal?

  13. nyampah betui ngan Yasmin Hani,

  14. Apasal muka sazzy dlm gamba 1st tu polik bebenor??? Mcm muka pakcik2 tua gitu! Kelakar siot!

  15. Sekeping nye si atilia ek??

  16. dynas muka cam bapok ahaks

  17. macam ratu bapok pulak yg bergambar beramai ramai tu

counter statistics