Friday , December 9 2016
Home / Gossip Panas / Siapekah Penyampai Radio yang ditangkap berkhalwat ini?

Siapekah Penyampai Radio yang ditangkap berkhalwat ini?

Artikel di bawah ini di-tulis oleh penulis jemputan Media Malaya; Mak Bedah.

Jeng jeng jeng.. Agak-agak korang lah wahai pembace MediaMalaya yang cun & hensem sekalian,siape agaknye penyampai radio yang ditangkap khalwat ni?

Ok-ok. Mengikut Harian Metro hari ini, seorang deejay merangkap penerbit rancangan radio berusia 34 tahun dicekup berkhalwat dengan seorang wanita berasal dari Sarawak berusia 24 tahun pada malam kelmarin jam 11.15 malam.

Deejay ni beri alasan menemani teman wanitanya yang tinggal berseorangan, menjamu selera di kediaman wanita terbabit di Taman Tunku Sarina, Jitra,Kedah.

Mengikut kata Pegawai  Penguat kuase Pejabat Agama Daerah Kubang Pasu, mereka menerima aduan deejay radio ni kerap bermalam di rumah wanita ni selepas waktu kerje dan semasa cuti. Hmm..buat ape ye??

Deejay ni duda yang buah hatinye tu pule bujang. Kahwin je lah. Kan dah kene cekup. Mungkin deejay ni tak cukup duit nak pinang makwe die nie tak? Sebab tu nak kawen percume. Haha..

Mak Bedah harap selepas ni, pasangan tersebut cepat-cepatlah bertobat yek. Ingatlah,awak tu punya ramai peminat. Tak rase malu ke dengan buat maksiat sane sini. Hailah.

Artis-artis, selebriti boleh tak sekirenye anda-anda nie semue tunjukkan perangai yang elok pade peminat-peminat anda ni. Tak rase bersalah ke pade mak pak korang. Kesian kan? Memang tak boleh di jadikan idol langsung.

P/s: Mak Bedah tak rase deejay nie popular mane pun. Ntah deejay radio ape agaknye yek?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

3 comments

  1. sapa dia nie??aduh fenin nak berteka2 teki nie~~~agak2nya sapa plak la nie~~~

    AWEK KELATE SEKSI

  2. mak bedah:name list la sape yg dh jd Mr D 2…kte vote nak?….

  3. Ala..dia ni DJ radio kedah FM…dia x tggal sini pun..pompuan tu yg tggal sini..aku org jitra & tmn ni pun satu tmn ngan aku…cuma dia lorong belakang sana sebelah bukit

counter statistics