Sunday , September 25 2016
Home / Dunia Artis / Siti Nordiana berhijrah sepenuhnya, kini bertudung (5 gambar)

Siti Nordiana berhijrah sepenuhnya, kini bertudung (5 gambar)

Berikut adalah gambar-gambar terkini Siti Nordiana yang difahamkan telah sepenuhnya berhijrah dengan pemakaian bertudung. Gambar diambil dari Facebook Nana melalui Beautifulnara. Gambar penuh after the jump.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-instagram-umie-aida-digodam-mediamalaya

Giliran Instagram Umie Aida Pula Digodam (4 Gambar)

Dah semacam trend pula selepas akaun Instagram seorang selebriti digodam, ia berturut kepada selebriti lain. ...

17 comments

  1. Tetiba rasa jatuh cinta plak kat Siti Nordiana… <3

  2. alhamdulillah..sejuk mata memndg..brtmbh manis! ayu..serta lbh sopan..thumbs up!!

  3. manis nana bila bertudung..harap nana kekal dgn imej bertudung,jgn sekerat jalan dan jgn pakai tudung separuh2..

  4. bgs le dh insap..idok seksi je tau nyer..wkakaka

  5. elok la…kalau tak lepas bercerai dengan arwah tu kemain seksa tengoknyer..;)

  6. Ok lah tu..smue org pun dh pernah tgk dia tnpa tudung. Bakal suami nnti tak perlulah risau rupa dia macamane nnti sbb dah sah rambutnye lurus dan pandai lak maintain up to date. Bayar duit hantaran mahal2 pn tak pe..janji tak kecewa bini tetap cun walau tak bertudung di rumah kelak. Jgn hanya nampak cun bla bertudung tapi tuttt bla tanpa tudung depan laki nnti sudahhh!

  7. makin cun bila dia bertudung ni.harap kekal sampai bila2…:)

  8. aminn bgus bha tuhhh

  9. All the best to Siti Nordiana!

  10. cun nye siti bila bertudung macam ni…Sejuk hati dikala menatap wajah mu.

  11. alhamdullillah……manis sungguh…rezeki dari allah taala……terbit dari nur yg dtgnya dari DIA

  12. semoga bahgia dunia dan akhirat, amin

  13. alhamdulillah,dah semakin ramai artis bertudung,harap2 buat semua tu kerana ALLAH ye,bukan kerana tren skrg.amin.

counter statistics