Monday , September 26 2016
Home / Dunia Artis / Siti Nurhaliza dan Datuk K mengerjakan umrah di bulan Ramadan (6 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-instagram-umie-aida-digodam-mediamalaya

Giliran Instagram Umie Aida Pula Digodam (4 Gambar)

Dah semacam trend pula selepas akaun Instagram seorang selebriti digodam, ia berturut kepada selebriti lain. ...

13 comments

  1. sudah berapa kali menjejakan kaki ke tanah suci tapi cara pemakaian tudung masih x berubah…..

  2. Doakan dia bertudung penuh nanti…..:)

  3. malas nak layan!

  4. itulah hikmahnya….rajin pergi ke Mekah tapi perkara yang wajib masih dditinggalkan…so lu pkirlah sendiri…

  5. org kaye mcmtu la..gaye datin..alasan sile terime sy seade nye..ceh

  6. g mekah bnyk kali tu mabrur ke? blk sini still rambut tersengeh jgk.. baik x pyh pakai terus. wat skt ati je tgk makin bnyk jambul yg kuo…

  7. elok ke mengata orang..kalau nasihat 2 ade la faedahnye…

  8. mls nak layan ct nie…pd aku dia nie lbh nak glam …mengikut ceramah agama dato fadilah kamsah kalo seseorg tu dah pegi haji or umrah tp perangai msh tak berubah atau mkn teruk mungkin duit yg dia pegi haji tak berkat…kene guna rezeki yg halal n diredhai…mengikut kata dato fadilah kamsah lg tu sebab kadang2 kita tgk org pegi haji or umrah byk kali tp makin lama mkn teruk atau tak berubah2…

  9. banyak duit, pergilah umrah seribu kali pun… tapi kalau balik, masih lagi tak laksanakan tuntutan allah swt, baik xyh pergi.. pergi setakat nk bagi kat orang yang kita ni pergi buat umrah, pergi buat haji..

counter statistics