Wednesday , September 28 2016
Home / Dunia Artis / Siti Nurhaliza nampak slim di pertunjukan koleksi Rizman Ruzaini

Siti Nurhaliza nampak slim di pertunjukan koleksi Rizman Ruzaini

Baru-baru ni pereka fesyen Rizman Ruzaini telah mengadakan fashion show sempena koleksi baju raya buatannya, dan salah seorang antara artis yang hadir ialah Datuk Siti Nurhaliza. Nampak slim dia ketika persembahan itu, mungkin kerana mengenakan pakaian berwarna hitam? Lagi gambar after the jump.

Sumber dipetik: CuteCarry

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

4-birthday-yana-samsudin-mediamalaya

Sekitar Majlis Ulangtahun Kelahiran Yana Samsudin ke-31 (7 Gambar)

Semalam merupakan majlis sambutan ulangtahun kelahiran Yana Samsudin yang ke-31. Majlis disambut bersama peminat-peminatnya, staf ...

13 comments

  1. apa apa pon siti tetap cantik…….mmmuuahhhh..siti….

  2. cantik..cantik..n cantik

  3. slim apenya..nampak perut buncit jeee….

  4. dato siti nmpak sgt cntik..

  5. Optic illusion.

  6. erra fazira lg nmpak slim…. ^_^

  7. erra terlalu kurus.. x elok sangat.. macam orang sakit je tengok.. serius..

  8. emm. sowy arr nak tanya.. nape dada dia nampak besar sangat.. x de niat pape.. saje nak tanya..

  9. dada dia besar sbb datuk k uli ari2

  10. ape2 pun era n siti mmg cantikkkk…!

  11. WOW TETEK CT BESAR DAN MANTAP…..BESTNYA…

  12. era lg slim cantik walau da bersalin……siti tetap gemuk n byk yg di ubah suai dng diriny…no ori da bdng frist2 jadi kaya..i like sara raisudin tetap ori…era biar cam mna pun tetep plg cantik,brgaya…n yg plg ptg x kwin laki org……

  13. ori x ori tu urusan dy ngn Allah YG Maha Pencipta…papepon siti tetap cantikkk..

counter statistics