Tuesday , May 30 2017
Home / Dunia Artis / Siti Nurhaliza tersenyum manja dipeluk Datuk K

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Nassier Wahab dianugerahkan DIMP, bawa gelaran Datuk

Sekalung tahniah kami ucapkan buat penyanyi popular era 1980-an, Nassier Wahab, 55, apabila dianugerahkan Darjah ...

11 comments

  1. Memang comel mereka berdua ni macam pinag dibelah 2..hehe

  2. huh dah gemuk lah ko ct…mesti air banyak ni…… tengok dato k meraba tu…

  3. wow!!!canteknye siti…i luv u siti..

  4. wahh romantik nyer siti dgn hubby dia..

  5. tenbam le plak siti ni… gane2 pun tetap cumel..

  6. comey jer dorg nih…

  7. klasik sunggoh gambar nie..aku rase terharu tengok dorang berdua nie. semoga dikurniakn anak.

  8. memang best tengok pasangan ini….romantik la u…

  9. SORANG PENGHANCUR KEBAHAGIAN SORANG LAK PERAMPAS KEBAHAGIAN SSEESSSUUUAI…

counter statistics