Wednesday , July 26 2017
Home / Dunia Artis / Siti Nurhaliza tersenyum manja dipeluk Datuk K

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bekas isteri Along Cham, Zila Seeron fesyen rambut baru (6 Gambar)

Baru-baru ini, bekas isteri kepada Along Cham telah tampil dengan gaya rambut yang baharu dan ...

11 comments

  1. Memang comel mereka berdua ni macam pinag dibelah 2..hehe

  2. huh dah gemuk lah ko ct…mesti air banyak ni…… tengok dato k meraba tu…

  3. wow!!!canteknye siti…i luv u siti..

  4. wahh romantik nyer siti dgn hubby dia..

  5. tenbam le plak siti ni… gane2 pun tetap cumel..

  6. comey jer dorg nih…

  7. klasik sunggoh gambar nie..aku rase terharu tengok dorang berdua nie. semoga dikurniakn anak.

  8. memang best tengok pasangan ini….romantik la u…

  9. SORANG PENGHANCUR KEBAHAGIAN SORANG LAK PERAMPAS KEBAHAGIAN SSEESSSUUUAI…

counter statistics