Saturday , October 1 2016
Home / Gossip Panas / Siti Saerah dikatakan bercinta dengan Imran Ajmain

Siti Saerah dikatakan bercinta dengan Imran Ajmain

saerah-imran

Menurut sumber, ketika berlangsungnya Anugerah Juara Lagu yang ke-23 pada 18 Januari 2009 lepas dikatakan Siti Saerah hadir bersama seseorang yang istimewa. Mereka yang hadir seperti ada hubungan yang istimewa kelihatan sangat mesra dan begitu terbuka hadir bersama di majlis disaksikan orang ramai. Malah mereka tampak seperti sudah lama berkenalan sehingga tidak kekok berjalan sambil berpimpin tangan.

ps: Jangan pula lepas ini bertukar pasangan lain pula ya Siti Saerah, kerana anda sebelum ini sudah di’cop sebagai seorang artis playgirl. (— artis ke?)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

6 comments

  1. glamer ke dia ni?please lah..if it werent for her sister, no one even knows she exist kot..huhu..pastu buat2 mcm manja le tu..ceh..anyways, moga berbahagia ye korang berdua..moga ke jinjang pelamin aminnn…

  2. apa sumbangan siti erah ni?

  3. BIOR AR DIA..BUKAN BEST PUN

  4. dulu i penah jmp si saerah ni wif her sis DS.tp yg peliknya dia ni yg wat over gitu.DS tak sombong langsung.dia mcm badak gajah n babi je.hahhah.dah gemuk tu diam2 dah r.byk kes plak.muka dah r mcm sindrom.hehehe

  5. ish…apa la korang ni.. kan saerah tu baru kawen.. tu mesti hubby dia la…yang korang nak geli, nak menyampah tu kenapa? ader saerah tu usik korang ke? huhuhu…. heran aku.

  6. perasan je lebih

counter statistics