Wednesday , September 28 2016
Home / Gossip Panas / status Facebook Zul Ariffin sayang Abby Abadi (2 gambar)

status Facebook Zul Ariffin sayang Abby Abadi (2 gambar)

Kalau sudah sayang, buktikan bro! Buktikan yang anda tidak seperti Eid dalam Nora Elena, LOL! Kelakuan update status seperti ini macam cinta monyet Musalman & Mak Bedah masa zaman belajar ajek.

Buktikan kejantanan anda dengan melamar Abby Abadi menjadi raja sehari segera. Hindari fitnah jauhi maksiat. Di bawah pula jawapan Abby Abadi mengenai status sayang yang diberi Zul Ariffin.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

13 comments

  1. Janda gatal….

    • hoiii Gedikk…ko ni memek kan..kan..kan….ko menyamar jadi gedik tapi mmg patut la ko gedik sgt2…kahkahkah

  2. at least abby tk kena tangkap khalwat bodoh!memang bodoh dan gedik la si gedik ni! sama spesis dgn memey sememeh tu! ha ha ha!

  3. EEEEEEEee..geli lah Abby! Ku nk tgk bila ko dh cecah 50, laki ko minat pandang ko lagi tak???! Laki kawen bini muda, bila laki dh 50, bini cantik dan bergetah lagi, bila pmpuan kawen laki muda..hahaha, abissslahhhh..time dh kering dan menop..

  4. Seronok tengok dua2 saling sayang-menyayang… Semoga berbahagia dan cepat disatukan dalam ikatan yang disukai Allah.

  5. kawen jele sng..xabeh2 gedik nyer..

  6. nanti sat nak kawin camana duit x cukup lagi, baru nak himpun

  7. cpat2 la kawen der.. manis sket mata memandang 🙂

  8. EmiLiana Rosz Yon

    tedah .. cm budk kcik jx .. haha !

  9. poyo je

  10. kawen je la kurangkan maksiat yayyyyy/////

  11. xDhahahahaha abbby ko sedar diri sundal

counter statistics