Thursday , December 8 2016
Home / Gossip Panas / Suami Yasmin Hani, Sha’arin miliki tattoo di lengan?

Suami Yasmin Hani, Sha’arin miliki tattoo di lengan?

shaarinyasmintattoo

Semalam agak kecoh apabila timbul isu beberapa peminat mempertikaikan simbol di lengan suami Yasmin Hani yang seolah-olah tattoo yang dimuat naik di Insta. Namun begitu, tattoo yang dipakai itu hanyalah tattoo henna iaitu tattoo yang tidak kekal dan boleh dipadam pada bila-bila masa. Tidak kami pasti apa tujuan sebenar dia memaki tattoo henna itu, yang pasti ia hanya menimbulkan persepsi negatif oleh peminat yang beragama Islam.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

14 comments

  1. panasnya duk tepi pantai ni..

  2. dalam ic je agama islam, dlm hati tak islam pun..

  3. memaki ke memakai..kuang3

  4. tak tau nk komen.. tatoo dgn yasmin pakai cam tu adehhhh… cam tak ckp kain je

  5. Kalau tak silap saya… tatoo walaupun dari henna hukumnya haram

  6. hmmm kenapa perlu pertikai pasal tatoo, kenapa takde yg pertikai pasal pakaian yg dipakai oleh si wanita yg memang haram kerana membuka aurat… tak ape bile terdedah tapi tak boleh bile bertatoo… tak faham

  7. dua same je tu.padan la laki bini nih. .dua2 hanyut..

  8. Mak Jemah, kita komen ikut topik yang dibincangkan

  9. bagus pengomen sekalian…mengambil berat sesama insan.tp xyah la smpai memepertikaikan diorang laki bini cmane…amalan kite pon xcukup mane, pasangan kite,adik kite,keluarga kite belom tentu lg baik sgt dr segi aurat,segi duniawinye…komen leh tp chill2 la der…tak pasal2 pahala kite yg ciput ni kurang n dpt kt 'laki bini' nih..kn kn

  10. tatoo dan dedah aurat dua2 berdosa…kita yang tahu ni jgn ikut dan buat…pengajaran pada yg kita semua….

  11. selagi ade mak kakak adik yg tak pkai tdung ,tak pyah nk komen ppe,yg bruk jdikn teladan,yg baik jdi amlan 😡

  12. so yang peminat bola pergi tengok game kat stadium, dia conteng muka, badan semua.. tu pun sementara? apa hukum tu? sama je kan? kenapa tak kecoh pulak?

counter statistics