Monday , December 5 2016
Home / Isu Semasa / Super Awesome: Lembah Glasier di Kamchatka, Russia (9 gambar)

Super Awesome: Lembah Glasier di Kamchatka, Russia (9 gambar)

Lembah glasier ini terletak di Semenanjung Kamchatka, Russia. Di sini, terdapat lebih kurang 200 glasier yang mempunyai nama masing-masing. Ini antara lembah glasier semulajadi seperti yang terdapat di Taman Negara Yellowstone, Amerika Syarikat. Lag igambar after the jump.

Sumber dipetik: Amusing Planet

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

cuimb_mviaikcka

Aplikasi Razak menerima serangan “1 Bintang” di Google Play

Aplikasi Najib Razak baru sahaja diumumkan pada hari ini namun ia mendapat reaksi yang berbeza ...

4 comments

  1. Subhanallah. agak2 berapa suhu air sungai sekitar tu ye. Cantiknya…

  2. pergh macam periuk api pulak dah.. bahay untuk jalan kat sini..

  3. tu la…mse mule2 tgk… glasier?..mana glasier nye?…ke aku yg xpandai ni yg slh?…rupenye btl la,seb baik de org yg btl kan…tp xperlu la pertikaikan dia publish salah.dh btl kan kan…so tq je la…

  4. xpyh la nk gaduh sgt sbb slh name @ap pn….yg penting hayati ciptan allah s.w.t…subhanallah..

counter statistics