Monday , September 26 2016
Home / Ngetop / Super Awesome: Restoran gunung berapi sebenar, El Diablo (9 gambar)

Super Awesome: Restoran gunung berapi sebenar, El Diablo (9 gambar)

Restoran El Diablo ini terletak di sebuah pulau di Sepanyol iaitu kepulauan Lanzarote. Uniknya restoran ini, ia berada betul-betul atas kawah gunung berapi yang masih aktif yang mane ia telah ditambak. Walaupun statusnya aktif, tapi ia tidak mengeluarkan lava. Chef restoran ini masak menggunakan haba yang dikeluarkan gunung berapi tersebut. Lagi gambar after the jump.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Dash-Cam-Kemalangan-23-MEDIAMALAYA

Super WTF: Kompilasi kemalangan kereta menggunakan dashcam #23

10 comments

  1. Pergh..kalau la meletup masa syok2 makan tu..hmmm

  2. sekali meletus habis mat saleh kat situ…muahahahaha

  3. mcm2 omputih ni..ader ajer akal yg x masuk akal…
    o.0

  4. memang dah takde keje la diorang ni, giler

  5. haahahahaha xyah guna GAS, angkat tong… kalau meletus oleh r FLY like A BIRD:p

  6. waaa sedappp tuuu…tapi..awas disini ada hantuu.

  7. wahh… brani ohh bina rstoran ats gnung brpi..hehe tpi amzing laa… tringin mau pigi sna …

  8. Perghhh… berani mati tu beb! Nanti gunung berapi tu marah tak tau la… Dia dah lama dok menahan bersin, tapi hidung dia disumbat dengan restoran. Apa cer???

  9. pergh. kalau2 api tu tersembul..mendapat…

counter statistics