Wednesday , September 28 2016
Home / Lain-Lain / Super Baik: Misi menyelamatkan tupai terhempap batu (12 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

08-haiwan-tukar-mata-mediamalaya

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

11 comments

  1. comel nye tupai..nk pero 1.

  2. ishhh kesiannyer… dh le comel kena hempap batu la tu

  3. syukurrr idup lgi

  4. Macam baby tupai je…kesian sgt2 coz kecik lagi…

  5. cian..msh pening kot

  6. alolololo…kena hempap batu. cian dia…

  7. TERBAIK lah org kat negara tu… . kalau kat sini BUAT x kisah jer

  8. haha..mak nye mane..ape ke tglkn anak rope itu je..ishhh..

  9. aku rse bkn terhimpap kot…ank tupai ni carik air,pas tu tegelincir celah batu tu…nk panjat xdpt sbb batu tu licin…klu xpun dia main2 tepi batu tu….seb baik xlemas…

    *p/s : penah kuarkan ank kucing dlm longkang yg jatuh semalaman sbb TUAN nye buat BODOH je…

  10. Comelnya dier… Cian. Kalau insiden ni berlaku di negara Mat Saleh, aku memang angkat tabik la kat Mat Saleh dalam bab tolong-menolong sesama makhluk dan jaga alam sekitar ni. tengok ja Nat Geo. Dia orang bab lestari flora dan fauna ni memang kelasss…

counter statistics