Sunday , June 25 2017
Home / Isu Semasa / Super Bencana: Apabila berlaku musim salji yang overload (19 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Borang Permohonan Rumah Impian Bangsa Johor

Borang permohonan akan dikemaskini selepas Majlis Pelancaran Rumah Impian Bangsa Johor pada 22 Mac 2017 ...

8 comments

  1. sekali tengok macam kek daa…huhu

  2. cantek gak,,cam bukit

  3. ayo..pzti tu sjuk sesngattttttt….perghhh

  4. dahsyatnye salji diorang…korek punya korek, tengok2 kereta orang lain. korek lagi dan lagi, semuanya kereta orang. last skali baru kereta sendiri.

  5. lebih baik dijadikan iktibar kerana salji di eropah sebelum ni biasa biasa jek….la ni dah semakin teruk malah sungai dan laut pun ditutupi oleh salji bahkan menjadi ais…. sila rujuk cnn news…

  6. super pertandingan

    boleh buat pertandingan cari kereta sendiri ni..hehe..

  7. law tertidor dlm kete, confirm jaaalllannnn terussss..

  8. jenuh nk cari kete sendiri…o.0

counter statistics