Thursday , September 29 2016
Home / Isu Semasa / Super Bencana: Kesan Taufan Sandy di Amerika Syarikat (40 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-rakaman-kemalangan-maut-gokart-mediamalaya

Rakaman & Gambar Kemalangan Maut Go Kart EIMARACE 2016

Kejadian kemalangan maut ketika perlumbaan EIMARACE 2016 di Sukpa, Indera Mahkota, Kuantan.

16 comments

  1. kuasa Allah mengatasi segala-galanya…sesungguhnya kite hambaNya yg lemah..

  2. Hai berperang dengan IRAQ, AFGANISTAN, boleh x kan dengan TAUFAN dah ISTIHAR DARURAT…. mmmmmmm ingat HEBAT SANGAT……

  3. balasan menghina Nabi Muhammad SAW….ni br sikit Allah nk tunjuk pada org2 yg menghina Pesuruhnya…

  4. الله أكبر

  5. Kuasa tentera dan senjata negara Amerika takkan mampun menandingi kuasa tentera yang dihantar oleh Allah.. Sesungguhnya Allah Maha Berkuasa ke atas setiap makhluknya.. petunjuk kepada orang-orang yang mahu berfikir dan pengajaran yang amat bermakna.. Subhanallah..

  6. nk tnye sikit.. obama ni baik ke jahat ek…

  7. yaALLAH..protect us…amin

  8. I AM LEGEND .. itu kan filem org America suku sama dgn apa yg dipaparkan

  9. teringat filem 2012 dulu…

  10. semoga umat islam yang terlibat dalam bencana ini sentiasa bersabar dan beristikamah kepada ALLAH AZAWAJALAH……….

  11. Balasan Allah SWT kpd org AMERIKA SYARIKAT (sekufu dgn ISRAEL) yg telah byk membunuh org ISLAM. Ini baru balasan di DUNIA, belum lgi balasan di AKHIRAT sana. Baru kau tau…. Mungkin di dunia ni korang semua boleh MENANG. Allah SWT baru byr deposit dulu, selebihnya bayaran akan di byr habis……………………

  12. itulh balasan orang kafir yang menindas orang islam…

  13. memang patut bencana ni kena pada amerika sebab macam-macam mereka buat pada umat islam kita.

  14. Allah maha segala galanya…..takutlah kita padaNya….

  15. bencana ni kalu ALLAH turunkan kat Israil bagus gak ni…..tindas umat islam lagi……

  16. alah..tak habis2 mgta org lain..kn org islam bru je kna laknat dek tsunami..jagalh mulut tue..takut tsunami tu datang lagi cabut nyawa korang yg mulut busuk mcm longkang nie..semua manusia kat dunia nie pernah melakukan kesilapan&dosa.kn lebih baik hentikn kutuk mengutuk nie&hidup bhgia sesama manusia tak kira agama..konon nya MALAYSIA kn 1MALAYSIA..nie ke sikap 1MALAYSIA deq oii..:@

counter statistics