Tuesday , September 27 2016
Home / Isu Semasa / Super Berani: Penduduk Manila tak takut Taufan Nesat (12 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

haron-din

Dr Haron Din meninggal dunia, dikebumikan di Amerika Syarikat

Salah takziah kami ucapkan buat keluarga Dr Haron Din di atas pemergian arwah akibat komplikasi ...

16 comments

  1. perghhh..mmg x takot mati deme ni..kahkah

  2. gila la beb! boleh main air time2 ribut… mcm nyawa ada 2 kali jer

  3. diaorg nk takut per mati.. x pikir pun der mal inabat cukup ker x.. hehe

  4. opssss amal ibadat, hehe…

  5. Hero zaman skrg…..

  6. perghhh, dasyatnyaa… tu belum kena lagii… kalau dah kojol baru nak insaf dalam kubur.. ehehe

  7. dhsyt nyerr..ksian Lha aku tgok mreka..duiihh… T-T

  8. deme kebal bago patung batu tu..kejang semacam jow

  9. macam tak caya yengok pe'el depa ni…..

  10. tak takot mati?…kematian bagi dieorang adalah waktu rehat…hehehe

  11. Sebenarnya dewng dah mangli(cakap kedah) =lali dgn benda mcm tu.. Tipa tahun ada saja taufan dekat sana.. Sbb tu dewang layan ja. Kalau dewang ambik kesah,dah lama dah Philippine tu kosong.pakat lari pindah habis.

  12. super ciplak media malaya super copyciplak

  13. SubhanAllah, kalau mati sia2 je

  14. x syg nyawa..huhuhuh..

  15. konon terer lh tu..tgklh klu kena tsunami nnti..br diaorg tau..sempt lari ke x?ish!!nyawa buat mainan..:(

  16. Takut~~ 🙁

counter statistics