Sunday , September 25 2016
Home / Dunia Artis / Super Berani: Sesetengah penduduk North Carolina tak takut taufan Irene (22 gambar)

Super Berani: Sesetengah penduduk North Carolina tak takut taufan Irene (22 gambar)

Uols dah tengok kesan kemusnahan yang berlaku akibat daripada bencana alam iaitu Taufan Irene. Namun ada segelintir penduduk yang tidak takut dan mengambil gambar sewaktu taufan Irene menghentam tempat mereka. Gile!

Gambar penuh after the jump.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-fouziah-gous-bercuti-mediamalaya

Sekitar Honeymoon Fouziah Gous, suami & anak (9 Gambar)

Berikut antara gambar-gambar Fouziah Gous dan keluarga menikmati percutian bersama di Langkawi, Kedah sempena ulang ...

3 comments

  1. apa nak di hairankan,kematian bagi dieorang tu sebagai waktu rehat…

  2. hahaha…planking, sialan tul..

  3. kalau dah bencana mcm ni pun diorang anggap perkara untuk bersuka-ria, maknanya diorang takde susah la. so, tak perlu tolong la. baik tolong orang somalia tu. lagi teruk kesusahannya.

counter statistics