Friday , December 9 2016
Home / Dunia Artis / Super Bijak: Cara China menangani masalah homeless tidur bawah jambatan (8 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-birthday-anak-farid-diana-mediamalaya

Sekitar Majlis Harijadi anak ke-2 Farid Kamil & Diana Daniella (6 Gambar)

Baru-baru ini Farid Kamil dan isteri, Diana Danielle telah menyambut hari ulangtahun kelahiran anak kedua ...

10 comments

  1. Yg tajam2 tu cam bahaya plak kalo tetiba orang bwk motor terjatuh ke tepi ke. Tapi yg petak2 tu okay je kalo praktikkan kat sini.

  2. kalau letak papan atas yg petak2 tu pun boleh tdo jugak. pihak berkuasa carik jalan xnak bg homeless tido kat situ. homeless pun pandai gak carik jalan supaya dpt tido kat situ. gini2 pun, akan ada homeless tido situ jugak…

  3. Best kalau MAT REMPIT jatuh atas tu….. Sure GEMPAK punya

  4. haha..nape x ltk duri je trus dh xnk bg sgt..kehkeh

  5. ala…klu letak botol plastik jimat kot..coz bhn kitar smula katakan……………

  6. nape x ltk duri je trus kn sng..kehkeh

  7. Kesian org yg homeless. Meke pun x nak jadi macam tu. Semua nak tido atas tilam dunlop tapi…apakan daya memang dah miskin. Bukan x nak usaha kekadang x sihat masaalah kesihatan dan sebagainya. Ahli keluarga x de. Cian cian.kalau dimsia x patut ade yg tido gitu. Selalunye drg addicts.sebab masyarakat kita prihatin ,.meke di cekup dan dihantar kepusat2 yg sesuai.

  8. wow klu lalu tetiba tersepak jatuh tajam tu tertusuk muka..xde ke cara lagi bijak .

  9. klu dh homeless tegar,dorg ttp akn carik jln utk tdo kt c2..

  10. letak kubur kat c2 lg bagus…

counter statistics