Thursday , October 23 2014
Home / Pelik / Super Bodoh: Apabila kecantikan ditukar kehodohan (6 gambar)

Super Bodoh: Apabila kecantikan ditukar kehodohan (6 gambar)

Jangan mengubah anugerah yang Allah S.W.T beri. Itu ngap name-nye. Gambar buroks after the jump.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

19 comments

  1. bangang punya ppuan..

  2. mcmana dia nk mkn ek…???

  3. eiii, buruk rupa… ntah pa2 jelah!

  4. Ya Allah..pe nk jadi ng dunia sekarang ……….

  5. biarlah dia nak tukar rupa mcmana pun,akhir nanti neraka WELL WELL gak

  6. super banggang hehe

  7. ya allah kalau bersin, abis koyak mulut benang tercabut ikut hidung..

  8. knpa nak jhit mlut eh ?? heran ..klau tgok mmang rugged …tpi… herm…. toink2… stel di akhirat la keyh ..

  9. Audrey Hepburn

    apesal nak jahit mulut? camna nak makan? ke dia ada pasang tiub kat perut dia utk salurkan makanan? apa la mat salleh ni…bila cakap bodoh, marah. tapi memang bodoh la.

  10. man sewel dtg kl

    grrrrrrrrrrrrrrrr.., seriau aku nengok..x pandai nk komen dah muke modified gini…sempurna lagi aku nengok org cacat

  11. rozita che yan

    ape kehal dia jahit mulot dia???? nak rasa jadi bisu ke apa???? eeeeeeiiiii apa punya bangang pon tak taula…..sakit ati je nengok nye….

  12. dia x jahit mulut,,
    cuma dia buat bntuk 'x' jadi selari je,,
    tgok baik2..

  13. At lease…kening die x otter

  14. rozita che man

    menyusahkan idup sndiri ade la..

  15. Itulah…. sapa yang bangga sangat dengan MAT SALLEH… nielah buktinya MAT SALLEH ini makhluk yang BANGANG

  16. yang before tu….cam gambar artis kat malaysia yg berlakon dlm cite tengtang Bulan pun ada………..

  17. how you eat?? o.0

  18. sabar jer la muka dah cantik nak p ubah wat apa

counter statistics