Tuesday , September 27 2016
Home / Isu Semasa / Super Bonus: Penjawat awam menerima bantuan khas Hari Raya RM500

Super Bonus: Penjawat awam menerima bantuan khas Hari Raya RM500

bantuankhasrm500

Melalui laporan Bulletin Utama, Y.A.B Dato’ Sri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Abdul Razak mengumumkan bayaran bantuan khas kewangan RM500 sebagai persiapan Hari Raya kepada penjawat awam. Bantuan khas itu adalah untuk kakitangan khas awam gred 1 hingga 54. Bayaran akan dibuat pada 31 Julai 2013. Manakala pesara Kerajaan pula akan menerima bantuan khas kewangan sebanyak RM250.

Wow untunglah mereka yang kerja sebagai penjawat awam. Video penuh selepas ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

haron-din

Dr Haron Din meninggal dunia, dikebumikan di Amerika Syarikat

Salah takziah kami ucapkan buat keluarga Dr Haron Din di atas pemergian arwah akibat komplikasi ...

12 comments

  1. terima kasih PM.

  2. ALHAMDULILLAH……

  3. Warga Selangor

    Selangor beri sebulan gaji

  4. pukilah najib

  5. BAIK DPT DR XDPT…

  6. pooodahhh…..pirahhhhhh!!!

  7. suasana hari raya

    kentut pun x lepas….

  8. alhamdulillah….terima seadanye.

  9. alhamdulillah dapat juga RM 500 tu daripada tak dapat..jangan banding kan kerajaan negeri selangor dengan kerajaan persekutuan..kakitangan selangor berapa je jumlah penjawatnya, PA awam berapa jumlahnya..jangan nanti kite nak tu ni bonus banyak2 pastu semua naik..sebabnya kerajaan nak cover balik apa yang keluar..lagi la kite payah..duit bonus raya ni untuk jangka masa pendek n untuk masa tu je ..lau barang naik adakah akan turun semula??

  10. ade aku kisah ke

    Ceh..kt besut bg byk2..skg org nk raye bg ciput je..puiii.. xreti manage duit..abeh ke mende yg bkn2..bg rasuah kt besut mane x menang..duit raye ke..booooooo

  11. cukai pendapatan lagi banyak daripada duit bonus….pandai kerajaan….dia dah cukai duit kita pas tu bagi bbonus konon padahal duit tu duit gaji kita…pi mai pimai tang tu la jugakkkk……

counter statistics