Sunday , December 11 2016
Home / Lain-Lain / Super Cantik: Pantai yang tanpa laut (6 gambar)

Super Cantik: Pantai yang tanpa laut (6 gambar)

Kalaulah kami jumpe pantai macam ni. Kami taknak kecoh-kecoh. Sebab pantai ni kecik! Nanti semue orang serbu. Nak-nak sekarang ni tengah cuti sekolah! Lagi gambar after the jump.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

19 comments

  1. Sangat cantik. kat mana ni?

  2. rasa nak terjun je nie

  3. this is Gulpiyuri beach, near Llanes in Spain 🙂 such a beautiful place

  4. subahnallah….henatnya ciptaan ALLAH…

  5. *heBatnya ciptaan Allah*

  6. pergh.. bestnye tempat ni…

  7. haha..mulsaman xnk gtau kt mn pantai ni nnt penuh..mcm la ko bleh g tmpt ni..pasan je..kahkah

  8. Chantik……

  9. indahnyah ciptaan allah s.w.t…

  10. <3sgt cantikkk<3

  11. subhanallah cantiknya.. best giler klau dpt pegi

  12. subhanalAllah cantiknyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  13. Pelaq_sunggoh...

    Jangan tanya..kalau bagi tau nanti ramai pegi.. haha

  14. Belakang bukit tu ada lautlah..ada terowong tgh2 dia..tu pasallah ada ombak..aparra la lu ;-P

  15. Lebih kurang dengan lokasi filem The Beach lakonan Leonardo di Caprio. Tapi tu di Thailand. rasanya lagi cantik dan lebih besar sikit ..Apa-apa pun memang hebat ciptaan Allah SWT.

  16. ciptaan yg sangat luar biasa
    yg gak bisa d ciptakan oleh manusia

counter statistics