Sunday , December 11 2016
Home / Ngetop / Super Cantik: Pemandangan Dubai dari bumbung bangunan (53 Gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Super WTF: Kompilasi kemalangan kereta menggunakan dashcam #23

14 comments

  1. gayat giler..

  2. Bile la aku dpt pegi sni erk..haha

  3. pelik tp pelik jgk

    adakah aku tidak pndai mengira?

  4. Bnyk nye lampu.. Agak2 brape bill eletrik negara ni ek?

  5. Mane ckup 53 gmbo oiii

  6. Hasil minyak yg digunakan dengan betul…. Kat Malaysia pemerintah x reti guna hasil minyak…. Dok bedal anak beranak… Jahanam….

  7. JAWAPAN BODOH….
    DUBAI DIGELAR OLEH NEGARA2 BARAT DASAR PEMBANGUNAN YANG BODOH OLEH SEBUAH NEGARA MEMBANGUN….
    TAKDA KEMAJUAN APA2 PUN KAT SANA KECUALI BANGUNAN CANTIK2 SAHAJA…….

    • Ko tu jdt yg bodoh..dh bangunan membangun2..mst la negara dorg maju..bkn mcm mesia..perabehkn duit rakyat je wt mende yg bodo mcm ko..tu yg sebtlnye..hahaha

      • ok..ape kate lepas ni hang g jadi warganegara dubai….malaysia sudah tidak memerlukan anda…jgn jd bebal,dah xsuke angkat itu kaki kasik gerak pigi mana lu suka…

  8. ini gambar bukan dubai saja, abu dhabi juga..

  9. dubai mmg negara maju..bangunan2 kat sana mmg cepat mbangun.sgt bersih dh sgt ptuh pd undang2 jlnraya

counter statistics