Thursday , September 29 2016
Home / Pelik / Super Cantik: Seni bina bangunan zaman pertengahan di tepi pinggir batuan (18 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

7 comments

  1. wow kat mana ni?? hebatnya

  2. gayatnya….

  3. Dulu tiada harga….sekarang beribu-ribu lemon kalau nak lepak kat aitu

  4. cantik, mana tu?

  5. zaman dulu takde sistem saluran najis. najis diorang buang camtu je belakang rumah. zaman skarang mungkin dah diubahsuai.

  6. walao weyh..brani mti doe…. ish2…

  7. huii.. xruntuh plak tebing tuh.. lebih2 lagi tepi laut.. ade risiko tu….

counter statistics