Tuesday , December 19 2017
Home / Lain-Lain / Super Cantik: Tasik air biru Band-e-Amir di Afganistan (11 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Kilang Honda di Thailand menghapuskan semua keretanya (6 Gambar)

Oleh kerana banjir terkuat dalam tempoh 50 tahun yang lalu di Thailand, sebuah kilang Honda ...

12 comments

  1. subhanallah…..indah sungguh ciptaan Tuhan..sejuk mata memandang 🙂

  2. agok2.. ado ikan ke dlm tasik tu? rasa nk g mancing je

  3. subhanallah

  4. Subhanallah….. sebak di dada tak terucap….

  5. Uish …cntek ehh …air wrna biru … wow…walaoweyh …

  6. rasa mcm nk mandi jer haha

  7. cantik nya…betapa dahsyat dan hebat Allahku…kalau la saja mereka tau sepa Tuhan yg sebenarnya…

  8. Kalau dapat berak kat situ sure best… Berak dengan tenang

  9. subhanallah, cntik sgt2!

    • Minah tonggeng

      Afghanistan memang negara cantik itulah sebabnya penduduk luar berebut nak menaklukki negara tersebut .ade minyak dan sbgainye.

  10. cantik sgt…tenang je rasa kalu duk kt ctu..huhuhuh

counter statistics