Monday , December 5 2016
Home / Lain-Lain / Super Cantik: Tasik Crescent Moon di China (13 gambar)

Super Cantik: Tasik Crescent Moon di China (13 gambar)

Tasik ni tersangatlah cantek sebab dia berada di tengah-tengah padang pasir, 6 kilometer dari bandar Dunhuang, China Barat. Di tengah-tengah terletaknye tokong Buddha. Lagi gambar selepas ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

08-haiwan-tukar-mata-mediamalaya

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

13 comments

  1. Chantikkkkk

  2. nice…tak kena ribut pasir ke kt sini?

  3. subhanallah..kebesaran Allah.

  4. lawa ye…lau rib0t cam mane la ye 2..x tertimbus ke???

  5. kl ribut gak mati laa….weiii 😀

  6. Padang pasir mana dtg air .sila buat kajian?

  7. tmpat yg ada air di pdg pasir tu dipanggil oasis ye cik minah tonggeng…kalu nk komen tu,sila la buat kajian jugak…peace!

  8. Aq tau lah miss zana ko ingat aq bodoh. Tau lah oasis .aq dapat A1 geography cuma aq nak tau cara takungan air tu aliran sungai bwh tanah tu yg perlu diselidik.ape ape pun tu semua kuasa ALLAH.

  9. emmm kalo nak tertimbus dah lama dah tertimbus..

  10. oasis di pdang pasir..cntik sgt….

  11. kalo aku kaya aku nak gak buat umah mcm nie kat m'sia…tp malang nasibku tak kaya…umpama ayam kais pagi mkn pagi kais petang mkn malam…seronok la tgk org dpt umah mewah2…

counter statistics