Thursday , September 29 2016
Home / Lain-Lain / Super Comel: Anak kucing vs. anjing Rottweiler (video)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

08-haiwan-tukar-mata-mediamalaya

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

5 comments

  1. Kecik tapi berani… You go Blacky!

  2. like both of them

    anjing tue gertak je..tp salute la dkt kitty ne..berani tol nak lawan anjing tue..lucu2..

  3. kalau anjing tu tak berikat, konfem dah kena ngap si anak kucing ni

  4. cian kucin tu ketakotan je..kalo dkt lg mau kne samak kucin tu..kuikui

  5. ingat pula aku kena kejar anjing masa kecik, time tu gi umah kawan tak tau yang ada anjing, bila masuk pintu pagar anjing tu dah bediri ,menggonggong pula, aku trkjut anjing tu 2x lebih bsr dari aku, nasib baik ada sandal jepit, time dia nak gigit aku masukkan lah kat mulut dia, akupon apalagi cabut,,,, tp anjing tu kejar gak, untung2 ada pintu pagar rhm yg buka aku masuk dan tutp,,, alhamdulillah tp lepas beberapa minggu anjing tu mati kena langgar

counter statistics