Sunday , December 11 2016
Home / Isu Semasa / Super Cuak: Rompakan berparang di Restoran Subur, Shah Alam

Super Cuak: Rompakan berparang di Restoran Subur, Shah Alam

Kejadian rompakan rempit bangsa India beramai-ramai yang berlaku 28 Ogos lalu di Restoran Subur, Seksyen 15, Shah Alam sekitar 3 pagi hingga 4 pagi.

Kesian couple dua orang tu, dua-dua laptop kena sapu. Sangat terpegun dengan ayah yang datang semula selamatkan semua ahli keluarga tanpa erti takut.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Aplikasi Razak menerima serangan “1 Bintang” di Google Play

Aplikasi Najib Razak baru sahaja diumumkan pada hari ini namun ia mendapat reaksi yang berbeza ...

11 comments

  1. kesian… org tgh bersahur pepagi dah kena rompak…
    tak guna…

  2. bodoh punya keling!!!

  3. kurang ajar punya keling!

  4. Vangang vetul perompak ni.. P mampuss.. geram tol aku nengok.. Kesian sefamily tu tgh makan.

  5. malaysiaku yg aman…

  6. tgh samun brani gila… bila dah kena tangkap muka mcm PENYAPU….

  7. Nur Diyana Mohamad Mokhtar

    Masukkan teks di sini!

  8. Celaka jahanam punya keling! Masa polis takde kau berani la. Kena tangkap dgn polis, semua berak dlm seluar.

  9. eiii…kuaja nya! da la rompak org mlayu…yg min 0.07 tu kan…asal die peluk pmpuan tu eh? die nk rmpas hndbag eh?

  10. xde ke gangster2 melayu nak lawan balik?…

counter statistics