Tuesday , September 27 2016
Home / Isu Semasa / Super Diet: Ronaldo gemuk kini sudah kurus (4 Gambar)

Super Diet: Ronaldo gemuk kini sudah kurus (4 Gambar)

Tahun lepas, Ronaldo dikritik hebat oleh peminat bola sepak seluruh dunia kerana peningkatan berat badannye yang mendadak. Di fahamkan, Ronaldo kini sedang berusaha menurunkan berat badan untuk perlawanan bola sepak veteran bersama Zidane. Berat badannye telah menurun sebanyak 15 kg tanpa penggunaan produk diet Dr. Rozmey.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

haron-din

Dr Haron Din meninggal dunia, dikebumikan di Amerika Syarikat

Salah takziah kami ucapkan buat keluarga Dr Haron Din di atas pemergian arwah akibat komplikasi ...

11 comments

  1. Dr Romzey dah x der Dr lah… ore BUKIT SIREH tuuu

  2. suka ayat hang, "Berat badannye telah menurun sebanyak 15 kg tanpa penggunaan produk diet Dr. Rozmey"

  3. hahaha..dan juga yg terbaru tanpa penggunaan produk Alpha Lipid SD2… ^_^

  4. jaga pemakanan dan senaman selalu…

  5. Memey ler produk dr rozmey x sampai lg kat sane! Klu dah sampai, bertambah kayo la dia. Huwo2x

  6. Legend… Hala Madrid!

  7. Dah khawin gemukla …mcm aku jugak

  8. BERAT PELEY JE NK LARI…

  9. Macam Maradona la jugak depa ni semua. Tau tau la suka mentekedarah apa…

  10. Melantak apa lagi nasi le……

  11. legend.. tabik 3x..

counter statistics