Sunday , October 2 2016
Home / Lain-Lain / Super DIY: Hadiah katil kapal angkasa untuk anak (17 Gambar)

Super DIY: Hadiah katil kapal angkasa untuk anak (17 Gambar)

Ayah kepada kanak-kanak berusia 5 tahun ini telah berusaha menggembirakan anaknye dengan membuat katil berkonsep kapal angkasa. Jimat duit kalau kena hadiahkan Ipad. Heh. Gambar penuh selepas ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

08-haiwan-tukar-mata-mediamalaya

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

9 comments

  1. dady dia bgs mcm ni la kanak2 ingin kan..

  2. baik nye daddy dier…… sweet….

  3. Baguslah. Secara tak langsung menyemai minat anak dia jadi angkasawan

  4. kreatif…..rajin bapak die

  5. Terbaik… bukan macam kat MALAYSIA.. BAPAK2 suka ISAP ROKOK depan anak…. BODO… belum yg sambih dukung anak ISAP ROKOK….

  6. kat malaysia adiah bg super bike 1000cc…..pstu anak xcedent mati …..takziah

  7. wei aku sedara yang eksiden superbike tu la, tu bukan hadiah la dol, tu memang moto bapak dia. Kosmo tu main tulis je. tolong betulkan fakta…

counter statistics