Sunday , October 2 2016
Home / Pelik / Super Fakta: Patung bayi realistik yang agak menyeramkan (20 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

15 comments

  1. eiii…gambar ke 9 tu nampak memang real…takuttttttt

  2. adess..ini..
    ..memang menyeramkan..
    hoho..

  3. mane nak beli ek

  4. yg ade tali pusat tu lahaiii.. cm betol2! comel2.. ehhee.. tp mmg lerr. .mlm2 klo tpandang myeramkann… pe tak nye kejungggg je baby tu.. nk2 yg jenis nguap tu.. haa.. g2 jela spjg mse.. ehhe

  5. Bila malam bulan mengambang jadi Chucky. Heh, heh, heh…

    • memang aku ingat satu babak d mana CHUNKY tu beranak,,, ooooiiii
      kocot perut aku,,,,,

  6. haha..yg pic last sekali cm Logan X -Men daaa..anak kot

  7. patung k budak bnor nihhhh,,,,,,
    macam real je

  8. ntah ape2 ntah tgk gmbar mcm ni pon kata seramm,,bodoh.x nmpk real lngsg.

  9. kalau org bg menda cenggini kt aku,aku buang je kot. haha..

  10. aehh..yg kat btol tu geli aku tngok…..eee ….

  11. last skali ank wolverin..hahahah <3

  12. yg laz 2 kacukan..hahahs

  13. kalau hidup………………..

  14. Tak tahu ke?…diakhirat nanti budak2 tu mintak nyawa pd sesiapa yg membuatnya…berdosa loo…kau tanggunglah sendiri apa yg kau dah ciptakan pada budak2 tu…takuuut…

counter statistics