Sunday , September 25 2016
Home / Isu Semasa / Super Fakta: Pengawal Keselamatan yang dimaki isteri pemain bola sepak

Super Fakta: Pengawal Keselamatan yang dimaki isteri pemain bola sepak

Taknak cakap banyak. Ha sekarang pakcik yang di panggil dayus sudah beri kenyataan. Siap ada rakaman cctv isteri pemain bola sepak itu menendangnya manakala pemain bola sepak itu menolaknya. Jika anda terlepas motif video ini, sila

Video penuh selepas ini.

Ini pula jawapan Nunez mengenai video tersebut.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

haron-din

Dr Haron Din meninggal dunia, dikebumikan di Amerika Syarikat

Salah takziah kami ucapkan buat keluarga Dr Haron Din di atas pemergian arwah akibat komplikasi ...

13 comments

  1. ape ke bangangggg… kite ni bio muke xcantik tp peel prangai cantik laa…

  2. kerabat sgt..parking nk free!!baso gong..

  3. aku tau ni kerabat mana ni.. kt belah kedah depa panggil spesis dok kerabat pokok (panjat pokok). atau ringkasnya beruk.

  4. wakakaka.. beruk?

  5. baru jadi bini pemain bola…aisyhh kalu bini PM tak tau lah cam mana

  6. bdoh…blagak la sgt setakat main bola…yg bini pun main bola gak ke?? setakat bini ja….. blagak hebat

  7. boleh buat report polis, bini mat yo menipu dgn menggunakan nama kerabat untuk kepentingan peribadi…..weh, org kerabat xdok bodoh cm ko larrr….eeeee…perasannnn!!

  8. perangai mcm jamban punye bini..puiiihh

  9. Ni baruah2 kaper?
    Mat Yo aka Mat Poyoh aka Mat Toyol…
    Bini Mak Esah Puaka!

  10. Bkn kh blh d ambil tindakan undang2 mengaku kerabat diraja? Saja je. Nak kepastian..

  11. Lelaki sangat……x batu.
    ?.takut bini

  12. Kalau terpijak pisau belati
    Tentu terluka teramat bisa
    Bahasa yang cantik anugerah Ilahi
    Berbudi bahasa pusaka bangsa

counter statistics