Tuesday , December 6 2016
Home / Lain-Lain / Super Fakta: Replika rumah hantu Disneyland dilelong (15 gambar)

Super Fakta: Replika rumah hantu Disneyland dilelong (15 gambar)

Tahukah anda, rumah hantu di Disneyland seluas 930 meter persegi ini telah dilelong di eBay pada harga USD873 ribu! Kalau nak beli boleh tengok gambar penuh di bawah.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

08-haiwan-tukar-mata-mediamalaya

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

10 comments

  1. Tak macam rumah hantu pun… Sikit punya cantik dan bersih…

  2. Bayar pendahuluan RM10 boleh,,,, teringin nak beli…

  3. memey la tak nampak mcm rumah hantu ..duduk tengok!!

  4. kalo btol behantu, jual ar murah2….ni kemain mahal lg

  5. sori klu salah…bkn rumah ni berhantu tp shooting utk cite hantu…sbb tu cantik..

  6. Rumah hantu ke rumah berhantu ke, rumah ni tetap cantik dan bersih. Hantu tak suka. Manusia suka. Tapi manusia yang macam hantu tak suka juga…

  7. ini replica rumah hantu dlm movie disneyland haunted mansion tu la.. bkn rumah hantu betol.. sblm bace content, bace tajuk dlu..aduyai….

  8. cantik tp seram huahuahua…..

  9. Stoopid! This place is not haunted. The house has been using for a shooting for A Haunted Mansion film starring Eddie Murphy. Ridiculous!

counter statistics