Saturday , October 1 2016
Home / Lain-Lain / Super Ganaz: Koleksi gambar perang dadah di Mexico (42 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

08-haiwan-tukar-mata-mediamalaya

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

15 comments

  1. subhanallah….takutnyer…nasib baik dlahirkan d malaysia…alhamdulillah negara kt aman….moga2 kekal smpai bl2…insyaallah…

    • malaysia pun tak terkecuali dalam kes-kes yang begini…..cuma malaysia lebih di sajikan isu-isu politik…so ape yang pasti..keamana dan keharmonian terletak padi diri sendiri..insyallah..allahu akhbar

      • ko ni manusia bodoh org cerita pasal mexico pasal dadah ko nak jgak ckp pasal politik kau mmg dasar sial tak bersyukur malaysia ni aman

  2. menakutkan..

  3. Untung sape yg kena temabk dgn pistol/senapang yg last skali tu. (tu pun kalau hdp lg)

  4. ya allah…menakutkan…jauhkan lahh malaysia dri keganasan ..

  5. astaghfirullah.. smpai potong kepala pastu gantung. kejam sgt manusia. ngeri tgk..dh tahap extreme dah dorang ni. doa smoga malaysia dijauhkan drpd benda2 mcm ni

  6. kalo kat m'sia buat cenggini.baru tau

  7. Mexico memang sangat teruk dah sekarang ni. Sebab tu ramai rakyat diorg lari masuk ke Amerika sebab diorg nak hidup dgn aman. Geng-geng dadah kat sana semakin berkuasa, sampai polis pun dah tak boleh nak kawal. Ketua polis yg baru kena lantik pun diorg bunuh. Yg mana ambik rasuah, itu diorg jaga. Memang sangat dahsyat. Nyawa manusia dibuat mcm anak patung. Sesuka hati nak bunuh, sesuka hati nak sembelih.

    Ya Allah, jauhkanlah segala malapetaka daripada negaraku ini. Aku bersyukur dgn keamanan sekarang, ya Allah.

  8. Menakutkan.. Dah kronik sangat life kat sana…

  9. gambar yg last tu tersangatlah menaikkan nafsu….. huhu….

  10. gambar yg bawah sekali yg paling best.

counter statistics