Sunday , December 11 2016
Home / Pelik / Super Geli: Bagi makan siput untuk makan siput (5 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Pemain JDT, Safee Sali meninggal dunia itu palsu

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama pemain JDT Safee Sali menjadi kabut apabila terdapat sebuah ...

20 comments

  1. Sedap ke siput tut ………tu.? Negeri mana tu hah?

  2. sian siput tu 🙁

  3. sodap tu….

  4. Kalau tak silap ini dipanggil siput babi kan. memang ada orang makan. tapi aku tengok pun geli yuck.

  5. gamba atas tu x geli..tp gamba bawah tu…yerk…kembang tekak nih..

  6. SEDAPNYA….. mmmmmmm sehingga menjilat JARI kaki….. ESCARRRRGOOO

  7. eeeee…gelinya….
    nk mk pown ase tkt…
    aduyaiiiiiiiiii………..

  8. adehh…cm xde mende lain nk mkm. siput ni x silap aku byk lendir. eeiiiii

  9. comelnye diorang bersusun je makan tembikai n roti. takde sekor pun naik atas makanan.

  10. ni siput babi …kite mane bole mkn..yakkksss…

  11. Siol lah…. Siput b@bi ni bleh makan ke….?

    Yikes!

  12. TAK BAIK SEH DELETE KOMEN AKU……
    padahal takde pun kata2 provokasi atau yg kurang sopan!
    dasar superrrstarrrr!

    • Ait pelik! Dlm iPhone bleh nampak KOMEN aku.. Biler dlm laptop… Takde pulak komen aku..

      Ni mana nak kena buang ni….?

      iPhone aku ke atau VIAO aku?

      Korang jgn pulak eh suggest suruh buang diri aku! Tak baik tau! Haha!

  13. eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..geli…

  14. ni siput babi…kita xmkn…eeee geliii…..

  15. siput babi haram sebab ada nama babi.dah haram tuh..siput laut bole buat lauk.sebab ada nama lauk.makan la……….dari segi keislaman aku……..

  16. siput nie lbh sdap dr siput sedut la..

counter statistics