Monday , December 5 2016
Home / Pelik / Super Geli: Telur buaya menetas jarak dekat (5 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

2-safee-sali-meninggal-dunia-mediamalaya

Pemain JDT, Safee Sali meninggal dunia itu palsu

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba nama pemain JDT Safee Sali menjadi kabut apabila terdapat sebuah ...

8 comments

  1. Lepas lahir buaya2 ini akan di KERASKAN dan di AWETKAN dan kat hujung ekor akan di letak RING keychain. Lepastu ianya akan dijual sebagai KEYCHAIN…. Cooooooollllllllllllllllll

  2. Goreng pun sodap nie….. mmmmmmmmmmmmmm

  3. ye ke sarip dol…bukan ke bila dah besar nanti dia anta kat sg mcm dl dokumentari yg aku pnh tgk dl…

  4. knp aku tgk part yg kepala kuar dr telur tu..mcm citer godzilla jer….mmm….

  5. tau takpe,gamba awal2 tu mcm dinosaur dah aku tgk

  6. Buaya skrg dgn buaya zaman dinasour memang tak pernah berubah.. Apa2 geli menengok mcm cicakssss… uwekkkss

  7. gelinyaaaaaaaaaa..nk muntah je rse. yucks!!!

counter statistics