Monday , March 27 2017
Home / Pelik / Super Geli: Telur buaya menetas jarak dekat (5 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Pengimbas muka dipasang di tandas awam Beijing, elak kecurian tisu tandas (4 Gambar)

Bagi memerangi masalah kecurian tisu tandas yang berleluasa di tandas awam di sekitar bandar Beijing, ...

8 comments

  1. Lepas lahir buaya2 ini akan di KERASKAN dan di AWETKAN dan kat hujung ekor akan di letak RING keychain. Lepastu ianya akan dijual sebagai KEYCHAIN…. Cooooooollllllllllllllllll

  2. Goreng pun sodap nie….. mmmmmmmmmmmmmm

  3. ye ke sarip dol…bukan ke bila dah besar nanti dia anta kat sg mcm dl dokumentari yg aku pnh tgk dl…

  4. knp aku tgk part yg kepala kuar dr telur tu..mcm citer godzilla jer….mmm….

  5. rozita che man

    tau takpe,gamba awal2 tu mcm dinosaur dah aku tgk

  6. Jeng jeng jeng

    Buaya skrg dgn buaya zaman dinasour memang tak pernah berubah.. Apa2 geli menengok mcm cicakssss… uwekkkss

  7. jejarixruncing

    gelinyaaaaaaaaaa..nk muntah je rse. yucks!!!

counter statistics