Sunday , November 19 2017
Home / Pelik / Super Geli: Telur buaya menetas jarak dekat (5 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Tahukah Anda: Apple jual baju pada tahun 1980an (14 Gambar)

Pada tahun 1986, dua tahun selepas komputer peribadi pertama Macintosh 128K dikeluarkan, Apple melancarkan pakaian ...

8 comments

  1. Lepas lahir buaya2 ini akan di KERASKAN dan di AWETKAN dan kat hujung ekor akan di letak RING keychain. Lepastu ianya akan dijual sebagai KEYCHAIN…. Cooooooollllllllllllllllll

  2. Goreng pun sodap nie….. mmmmmmmmmmmmmm

  3. ye ke sarip dol…bukan ke bila dah besar nanti dia anta kat sg mcm dl dokumentari yg aku pnh tgk dl…

  4. knp aku tgk part yg kepala kuar dr telur tu..mcm citer godzilla jer….mmm….

  5. rozita che man

    tau takpe,gamba awal2 tu mcm dinosaur dah aku tgk

  6. Jeng jeng jeng

    Buaya skrg dgn buaya zaman dinasour memang tak pernah berubah.. Apa2 geli menengok mcm cicakssss… uwekkkss

  7. jejarixruncing

    gelinyaaaaaaaaaa..nk muntah je rse. yucks!!!

counter statistics