Wednesday , September 28 2016
Home / Lain-Lain / Super Gempak: Rumah rehat di tengah sungai (6 Gambar)

Super Gempak: Rumah rehat di tengah sungai (6 Gambar)

Rumah yang indah di atas batu ini telah dibina sejak tahun 1968 dan kini ia masih teguh walaupun pernah beberapa kali rosak akibat daripada banjir yang berlaku di sungai itu. Rumah ini telah dibina oleh sekumpulan remaja yang pada ketika itu memikirkan adalah tidak sesuai untuk “sunbathing” di atas permukaan batu yang tidak rata, maka mereka berpakat untuk membina rumah kayu di atas batu tersebut. Really osem yaw!

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

08-haiwan-tukar-mata-mediamalaya

Super Kelakar: Jika sesetengah binatang matanya tidak ditempat asal (13 Gambar)

Siapalah pedajal gambar-gambar haiwan ni. Haha!

6 comments

  1. Wow. Cantik.

  2. terbaek ar….mcm rumah yg kne hanyut pn ade…xde sp kacau pn kat citu

  3. Besstttt tapi kalau masa dok situ maunya rimah tu hanyut habissss

  4. Nak duduk, nak duduk…

  5. cantik…mesti rse nyaman je…tp mse berkabus tu mcm seram pn de gak…

  6. nak tgk rumah tu punya interior design.. ada tak?

counter statistics