BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates
Tuesday , May 26 2015
Home / Lain-Lain / Super Gempak: Tapak perkhemahan untuk orang kaya (20 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Super-Dashcam-Perikemanusiaan-MEDIAMALAYA

Super Dashcam: Perikemanusiaan Kembali Pulih

Dashcam kenderaan bukan sahaja merekodkan kemalangan yang berlaku, tetapi juga merakamkan perkara-perkara yang baik. Mari ...

11 comments

  1. Super mewah… soo ini bukan camping ok!

  2. trsgt la mewah ore kya ni.hidup di ats muka bumi kaya raya.di akhirat x thu mcmane.

  3. camping apo kalau mcm gini

  4. lbh baik dok kat rmh

  5. mewah tp kalo nak camping mcm nie tak mencabar kot…

  6. Audrey Hepburn

    kalo dah ada katil apa sumer, bukan dipanggil perkhemahan lagi dah la. perkhemahan kena la adventurous, tido atas tanah, makanan masak guna unggun api, baru la menarik. kalo ada katil,ada maid apa sumer, baik duk rumah je.

  7. betulll tu kalo da cam ni baik buat hotel 5 bintang je dlm utan………

  8. mcm khemah gaddhafi tiap kali dia ke over sea….

  9. demand nyeeeeeee

  10. mcm ni agaknya muamar gadafi dulu tinggal dalam khemah…

  11. agaknya ni untuk orang2 yg nak honeymoon..memang sesuwai gilak..romantik gitu

counter statistics